анонсы статей

ВІКНА В НЕБО


З 2001 року почала опановувати цей жанр і київська художниця Галина Кузьменко-Кузнецова. Її мальовничі, сповнені життя, радісні твори не лише зберігаються в приватних колекціях, але й заквітчують каплички та церкви.
докладніше тут

ВАН ГОГ, ГОГЕН, МУНК — ГЕРОИ КОМИКСОВ

Интервью с французским художником и сценаристом комиксов Жан-Люком Корнеттом.

Жан-Люк Корнетт презентовал в Украине свой альбом комиксов "Прогулки в компании…", в котором рассказываются/показываются эпизоды из выдуманных биографий Ван Гога, Гогена и Мунка.
полный текст здесь

РОЗГОЙДАНІ ДЗВОНИ ПАМ'ЯТІ


В останню суботу листопада Україна відзначала день пам'яті жертв трьох голодоморів, що сталися в радянський період її історії — в 1921-22, 1932-1933 і 1946-47 роках, а також тих, хто був знищений в цей період внаслідок терору, розв'язаного владою.
полный текст здесь

ОТТИСК ЯПОНИИ

Японские гравюры школы Утагава в Киеве.

Японскую гравюру по праву считают одним из известнейших видов восточного изобразительного искусства. Ее техника в Японии популярна до сих пор.
полный текст здесь

ЯПОНСЬКА ОСІНЬ — ПАПЕРОВА

З-поміж інших заходів цьогорічної "Японської осені" виокремлювались дві виставки — каліграфії та орігамі. І хоча перша з них виявилася не суто паперовою, а друга — не суто японською, надзвичайне враження справляють обидві.
полный текст здесь

ВІД СВІТУ РЕЧЕЙ ДО БРЕНДОВИРОБНИЦТВА

Лінії графіки Сергія Коляди. Частина 2. For sale.

Як ніколи стає очевидною потреба пошуку нового "месіджу" творчості — адже заявлена "опозиційність до системи" нині поволі втрачає чіткі обриси як щодо соціального та політичного, так і щодо мистецького контексту, "провисає", ставши не завжди зрозумілою.
полный текст здесь

ЭТИКЕТКИ В СТИЛЕ "МОДЕРН"
Часть 3
Муха стал любимцем повсюду, даже в Японии, где открыли его музей. Наследие художника принадлежит фонду Mucha Trust. Его внук, Джон Муха, привозил работы своего деда на выставки в Россию, а вот до Украины не доехал.
полный текст здесь

ЭТИКЕТКИ В СТИЛЕ "МОДЕРН"

Рисунки и акварели Альфонса Мухи, переведенные в технику литографии, расходились тысячами экземпляров. Это была роскошь, своей дешевизной доступная всем сословиям общества.
полный текст здесь

РИСУНКИ НА УЛИЦЕ

У искусства граффити есть прошлое — наскальные рисунки и надписи на древнегреческих амфорах. И есть настоящее — память в виде граффити, оставленная на Луне американскими астронавтами. Значит, и будущее, несомненно, будет.

полный текст здесь

ИСТОРИЯ В КАРТИНКАХ

Стержень, выпущенного в свет альбома «Від червоного — до жовто-блакитного+ помаранчеве», — соцреализм ХХ века. Это своего рода апология и анатомия соцреализма.
полный текст здесь

архив арт-обзоров


можна подивитися тут



Повна карта розділів:
Арт: 1 2
Книжки: 1 2 3 4 5 6 7
Кіно та театр: 1 2 3 4 5
Музика: 1
Цікаве: 1
Дует у візуальному форматі

Петро ЯКОВЕНКО, Київ.
Грудень 26, 2005 р., понеділок.


Ніколетта Монталбетті (ліворуч) та Олени Голуб (праворуч).

Незвичайна прем'єра відбулася у затишному приміщенні Французького культурного центру. Чи не вперше тут знайомили не тільки з доробком представників французької культури, що завжди викликає неабияку зацікавленість наших глядачів, а й представника України. Так вийшло, що творчий дует мисткинь з різних країн виявився напрочуд співзвучним.

Ніколетта Монталбетті мешкає у Франції, де колись починала шлях у мистецтві. Деякий час була асистентом відомого авангардиста Ж.Дюбюффе. Працювала також у Польщі, Італії, Бельгії та інших країнах, експериментуючи з різними техніками виконання. Любить подорожувати і включати враження у своєрідні фотоколажі.

Олена Голуб живе й працює в Києві. Часом відвідує інші країни, представляючи вітчизняне мистецтво у міжнародних заходах. Автор численних публікацій, есе, статей з питань теорії та історії сучасного мистецтва. Художниці познайомилися на Міжнародному арт-фестивалі у Магдебурзі (Німеччина) і знайшли чимало спільного у поглядах на життя й мистецтво.


Олена Голуб. Сон під колонами.

Зацікавленість опозиційним напрямком "арт брут"і його яскравим представником Жаном Дюбюффе (1901-1985) О. Голуб виявила через медіа. Так, ще у далекі 80-ті їй вдалося "пробити" статтю у журналі "Ранок", щоб познайомити наших співвітчизників з великим французом.

І от тепер, коли у мистецтві відбулося багато нового, а художниці захопились комп'ютерними технологіями, вони вирішили згадати метра "незлим тихим словом". Інакше і по-різному вирішується тема великого міста у їхніх творах, де урбанізація все щільніше затискає людину у своїх обіймах. Виставка викликає чимало нових спонтанних асоціацій завдяки візуальному розмаїттю і співзвучності часу.