НЕВИПАДКОВІ КОЛЬОРИ НІКО ПІРОСМАНІ

Самі по собі зорові образи, створені завдяки точному й лаконічному колоритові, нині далеко не рідкість, їх, зокрема, дуже активно використовує сучасна реклама. Наприклад, кольорове поєднання, що його Ніко Піросмані віднайшов у "Косулі", нині можна побачити на біл-бордах з рекламою цигарок "Мальборо".
докладніше тут

СДЕРЖАННАЯ ЖИВОПИСЬ

Картины львовянина Игоря Романко довольно лаконичны: формы геометричны, цвета сдержанны, изображенных объектов — минимум. Однако, простота в работах Романко — кажущаяся, за лаконизмом скрывается множество смыслов. Тут и наивное искусство, с его желанием вернуться к невинности, тут и конструктивизм.
докладніше тут

МЕТАГЕОГРАФИЯ КРАЇНИ У

В своей выставке "Метагеография" Юрий Соломко соединил географию с историей, добавив к ним еще историю культуры и украиноведение. Его картины нарисованы простым карандашом на географических картах, а основная тема рефлексии — образ Украины, каким он сложился в наших головах и головах наших соседей.
докладніше тут

АНДРЕЙ БЛУДОВ. "ТРИАЛОГИ"

В картинах Андрея Блудова обрывки старых семейных альбомов и ботанических атласов ведут диалог с живописными триадами "охры — красного — чёрного, белого- зелёного — жёлтого, фиолетового — умбры — синего", и на пересечении цвета и того человеческого воспоминания, что живет в фотографии, рождаются страницы дневника "ненашей жизни".
докладніше тут

SADISTIC TV

Микита Кадан у виставці Silent TV констатує негативну сторону відносин жертви/ґвалтівника, TV та глядача, їх руйнівну суть, — цьому важко заперечити. Проте нерідко жертва починає любити свого ґвалтівника, але й то правда, анатомія цього конфлікту є темою іншого проекту.
докладніше тут



ВЕРНІСАЖІ

• Лондон удень, 35 фото
Автор: Антон СОЛОМУХА (Anton SOLOMOUKHA).
• Лондон уночі, 35 фото
Автор: Антон СОЛОМУХА (Anton SOLOMOUKHA).
• Дзеркало жінки (Miroire de femme)
• Червона Шапочка (Petit Chaperon Rouge), 36 фото
Автор: Антон СОЛОМУХА (Anton SOLOMOUKHA).
• Дзеркало жінки (Miroire de femme)
Автор: Антон СОЛОМУХА (Anton SOLOMOUKHA).
(21 фото, 600х450)
• Мрійниця (Reveuse)
Автор: Антон СОЛОМУХА (Anton SOLOMOUKHA).
• День Незалежності з Махном
Літературно-музичний андерграундовий фестиваль
м.Гуляй Поле, 24-25 серпня 2006 р.

(32 фото)
• Мертве місто (Періго, Perigueux)
Фотографував Антон СОЛОМУХА.
(16 фото, 600х450)
• Країна мрій.
Фестиваль, липень 2006 р.
(20 фото, 600х450)
• Віктор Сидоренко.
Арт-проект "Аутентифікація"
(9 фото, 600х450)
• Олександр Ройтбурд.
виставка "чоловіче_жіноче_основи"
(6 фото, 800х600)
• Олександра Паперно.
Мапи зоряного неба
(3 фото, 600х450)
• Нічний Париж.
Автор: Антон Соломуха.
(52 фото, 600х450)
• Світлини Парижа.
Автор: Антон Соломуха.
(26 фото, 600х450)
• Кладовище Пер-Лашез.
Автор: Антон Соломуха.
(19 фотографій, 600х450)
• Закати сонця на Білому морі
Соловецький монастир (9 фото, 600x450)
Автор: Іван Антіпенков.
• Львів — догори обличчям
(21 фото, 600x450)
Автор: Ксенія Владимирова.
• Олексій Малих. "Солярії".
Виставка в галереї "Триптих" (м. Київ),
(12 фото).
• Графіті на території психіатричної лікарні (галерея "Касталія", Київ)
(29 фотографий, 430х290)
• Царицино
Палац Підмосков'я (13 фото).
Автор: Ігор Пурмель
• Наталія Нестерова.
Виставка у Московському Будинку художника (5 світлин)
Автор: Ігор Пурмель.
• Пасхальні писанки Ганни Мінакової





архів


можна подивитися тут



Повна карта розділів:
Арт: 1 2
Книжки: 1 2 3 4 5 6 7
Кіно та театр: 1 2 3 4 5
Музика: 1
Цікаве: 1
Львівська кераміка-2006

Юлія КУПРIНА, Київ.
Травень 04, 2006 р., четвер.

У перший травневий день Львівський палац мистецтв презентував виставку кераміки — звіт відповідної секції львівської Спілки художників.

Кераміка — традиційна для народної культури форма, що побутувала на українських теренах ще з часів Трипілля. Звертання до цього матеріалу сьогодні — це робота із теплою стихією землі, із зануреними в народну свідомість архетипами. Це межова творчість, що актуалізує потужні етнографічні мотиви — ті, які не мають нічого спільного із шароварщиною. Саме такі багатошарові філігранні реконструкції розірваної свідомості сучасної людини, замішані на прадавній архаїчній символіці, можна побачити в роботах Т.Берези "Всесвіт", І.Берези "Пласти", Л.Рось "Політ у надвечір'ї" та інших.



Однак до секції кераміки входить досить багато митців, абсолютно різних і за рівнем майстерності, і за напрямками своєї роботи. Саме ця обставина, зрештою, зумовила і неоднорідність експозиції, і відсутність цілісної концепції.

Результат — сусідство надзвичайно сильних речей з відвертим кітчем. Причому це можуть бути навіть творіння одного автора, як-от роботи В.Бабія "3 — я" і "Вічність". Перша — стильний, концептуально вибудуваний триптих; друга — пафосна скульптура, яку так і хочеться назвати "яйце з крильцями", бо вона і є: на постаменті чорне яйце з білими крилами. Цілком можливо, що ця інтерпретація досить банальної теми не виглядала б так недолуго, якби її вписали в інший, більш доречний, контекст. Та сама проблема — відсутність адекватного контексту — позначилася і на сюрреалістичному "Сновидінні" Ю.Мусатова, "прикольних" "Воронах" І.Франка, естетській "Розмові" І.Ковалевича та інших. Кожна з них окремо — чудова, а от поставлені поряд вони виглядають дещо дивно.

Головний меседж виставки: кераміка як мистецтво в Україні і, зокрема, у Львові існує, причому вона — різна. На жаль, на повноцінну концепцію він не тягне, а без концепції сучасне мистецтво — або не сучасне, або не мистецтво. Очевидно, у подібній ситуації слід радіти самому факту існування, що, в принципі, не так уже й важко — адже виставка справляє цілком приємне враження.

Картинки з виставки

• В.Бабій. 3-я. 1
• В.Бабій. 3-я. 2
• В.Бабій. 3-я. 3
• І.Береза. Пласти 2
• І.Береза. Пласти 2
• І.Береза. Пласти 3
• І.Ковалевич. Розмова
• І.Франк. Ворони
• Л.Рось. Політ у надвечір'ї
• Т.Береза. Всесвіт
• Ю.Мусатов. Сновидіння

Автор фото: Гліб ГУСЄВ