арт-проект "Аутентифікація"
Автор: Віктор СИДОРЕНКО

        
        
        



ВЕРНІСАЖІ

• Лондон удень, 35 фото
Автор: Антон СОЛОМУХА (Anton SOLOMOUKHA).
• Лондон уночі, 35 фото
Автор: Антон СОЛОМУХА (Anton SOLOMOUKHA).
• Дзеркало жінки (Miroire de femme)
• Червона Шапочка (Petit Chaperon Rouge), 36 фото
Автор: Антон СОЛОМУХА (Anton SOLOMOUKHA).
• Дзеркало жінки (Miroire de femme)
Автор: Антон СОЛОМУХА (Anton SOLOMOUKHA).
(21 фото, 600х450)
• Мрійниця (Reveuse)
Автор: Антон СОЛОМУХА (Anton SOLOMOUKHA).
• День Незалежності з Махном
Літературно-музичний андерграундовий фестиваль
м.Гуляй Поле, 24-25 серпня 2006 р.

(32 фото)
• Мертве місто (Періго, Perigueux)
Фотографував Антон СОЛОМУХА.
(16 фото, 600х450)
• Країна мрій.
Фестиваль, липень 2006 р.
(20 фото, 600х450)
• Віктор Сидоренко.
Арт-проект "Аутентифікація"
(9 фото, 600х450)
• Олександр Ройтбурд.
виставка "чоловіче_жіноче_основи"
(6 фото, 800х600)
• Олександра Паперно.
Мапи зоряного неба
(3 фото, 600х450)
• Нічний Париж.
Автор: Антон Соломуха.
(52 фото, 600х450)
• Світлини Парижа.
Автор: Антон Соломуха.
(26 фото, 600х450)
• Кладовище Пер-Лашез.
Автор: Антон Соломуха.
(19 фотографій, 600х450)
• Закати сонця на Білому морі
Соловецький монастир (9 фото, 600x450)
Автор: Іван Антіпенков.
• Львів — догори обличчям
(21 фото, 600x450)
Автор: Ксенія Владимирова.
• Олексій Малих. "Солярії".
Виставка в галереї "Триптих" (м. Київ),
(12 фото).
• Графіті на території психіатричної лікарні (галерея "Касталія", Київ)
(29 фотографий, 430х290)
• Царицино
Палац Підмосков'я (13 фото).
Автор: Ігор Пурмель
• Наталія Нестерова.
Виставка у Московському Будинку художника (5 світлин)
Автор: Ігор Пурмель.
• Пасхальні писанки Ганни Мінакової





архів


можна подивитися тут



Повна карта розділів:
Арт: 1 2
Книжки: 1 2 3 4 5 6 7
Кіно та театр: 1 2 3 4 5
Музика: 1
Цікаве: 1
Enter Password and Welcome to Society

Ксенія ВЛАДИМИРОВА, Київ.
Березень 31, 2006 р., п'ятниця.

Опинившись у галереї "Лавра", коли там проходила виставка Віктора Сидоренка під назвою "Аутентифікація", глядач потрапляв у простір футуристичного штибу. У центрі темної кімнати, неначе косяк журавлів у небі, стали в лави скульптури голомозих згорблених чоловіків. Їхні застиглі руки були безпорадно розведені — видавалося, що вони щось втратили й розгубилися.

Рівнесенький косяк цієї громади прямував до брили світло-блакитної твердої речовини, у порожнині якої можна було роздивитися обриси законсервованої людини. На стінах висіли великі полотна світлин у помаранчево-коричневих тонах, що відображали процес створення мертвого зліпка з живого людського тіла. Доповнювали інсталяцію пана Сидоренка два екрани, на котрих електричною бритвою голили хлопця, — дійство супроводжував одноманітний сверблячий звук.

Глядач мав змогу притулитися до застиглих скульптур у зріст людини та порівняти власне тіло з нерухомою білою постаттю. Після чого враз охоплювало закономірне полегшення — адже Ви могли повернутися й втекти від чортової дюжини цих "колоритних" близнюків.

"Уніфікація" — саме така назва, на перший погляд, найбільше пасувала б цьому арт-проектові, месиджем якого є знищення особистості у тоталітарній країні. Такий собі арт-варіант антиутопії Дж.Оруела "1984" чи Є.Замятіна "Ми". Однак виставка називається "Аутентифікація" і розширює семантичне поле інтерпретацій.

Аутентифікація у комп'ютерних технологія являє собою систему введення/виведення, яка дозволяє боротися з несанкціонованим втручанням чи спамом, зберігати секретність та забезпечувати конфіденційність. Аутентифікація у суспільстві означає необхідність бути схожим на типового представника тієї чи іншої спільноти, розчинитися у череві групи та відродитися новою людиною уніфікованої громади. Групова мімікрія надає спокій, закони та засіб до виживання.

У ритуалізованому перфомансі Віктора Сидоренка обліплювання тіла глиною, відбувається, як й у перші дні буття. Тільки душу у цей зліпок ніхто помістити не може, тому що не знає, як її зберегти.

Художник в авторефлексіях пропонує доповнити варіанти інтерпретацій проекту таким чином: "Люди-клони, що сходять з медіа-конвеєрів, як компенсацію отримують втішну ілюзію безсмертя. Релігії пропонують власні версії — перехід з однієї життєвої форми в іншу, безсмертя душі... Сучасні технології також обіцяють перемогу над смертю. Нові радикальні рецепти омолодження, віра в які доходить до масового психозу, — стовбурні клітини, зілля з чарівним ефектом тощо. Споконвіку шукаючи еліксир безсмертя, людині здається, що от-от — і вона досягне своєї мети... Але є і зворотній бік. Нескінченне існування лякає одноманітністю, і тільки смерть дає різноманіття людських форм, проявів, доль... Складно навіть уявити, що людство могло б одразу законсервуватися і стати безсмертним. Тому, напевно, невипадковим є те, що безсмертя дарується лише достойним — від епічних героїв до персонажів популярних серіалів".

Утім, тлумачень цього проекту може бути безліч...