анонсы статей

ЗНАЙОМСТВО В ПОЇЗДІ ТА ОБМІН ТРУПАМИ

Кожного вівторка в театральній залі Центру театрального мистецтва ім.Леся Курбаса письменники представляють свій найулюбленіший фільм. Андрій Курков вибрав фільм Альфреда Хічкока "Незнайомці в поїзді".

докладніше тут

ИМ ДАЖЕ НЕ НАДО КРЕСТОВ НА МОГИЛАХ…

Про що замислюєшся після перегляду фільму Олександра Атанесяна "Сволота"? Про сценарій, акторські роботи, трюкі, музику? Мабуть, найбільше за все — про характери, долі, про життя та про війну.

докладніше тут

ЗАКОХАНИЙ КАЗАНОВА

Шведський режисер Лассе Хальстрем ("Шоколад", "Незакінчене життя") створив фільм, який мусить утамувати спрагу романтики. "Казанова" — це гімн вірності та коханню у голівудсько-рожевому значенні цих слів.

докладніше тут



ОХОТА ЗА "ГОВОРЯЩИМИ ГОЛОВАМИ" ОТКРЫТА

Дима Климашенко рассказывает о технике знакомства с девушкой

Мы называем "говорящими головами" публичных людей. Они известны, некоторые даже популярны и любимы. Их физиономии мелькают по ТВ, а фото публикуют в прессе. В той или иной мере высказывания этих людей влияют на мнение публики.

докладніше тут

МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ УКРАЇНИ ТА "ШТОЛЬНЯ"

9 лютого компанія "Артхаус Трафік" зробила заяву з приводу того, що Міністерство культури та туризму України не виконала обов'язків щодо підтримання вітчизняного кіновиробництва. Як бонус журналістам було продемонстровано трейлер першого нового українського трилера "Штольня".

докладніше тут

ЗЛОЧИН ТА КАЯТТЯ ЖУРНАЛІСТА

Дебютний фільм режисера Біллі Рея "Афера Стівена Гласса" розповідає історію 24-літнього Стівена Гласса, журналіста одного з найвпливовіших друкованих видань США, який видавав видумані історії за ті, що трапилися.

докладніше тут

"БОЧКА З ПОРОХОМ" Й КРАПЛЯ НАДІЇ

21 лютого письменниця Оксана Забужко представляла її улюблений кінофільм — картину сербського режисера Ґорана Паскалєвіча "Бочка з порохом". Задум проекту передбачає представлення відомими літераторами (наприклад, 28 лютого підхоплює естафету Андрій Курков) їх улюблених фільмів.

докладніше тут

НЕОБЫЧНАЯ "БЛИЗОСТЬ"

Что может быть такого необычного в том, что весь фильм две пары влюбленных выясняют между собой отношения? Ответ в фильме "Близость".

докладніше тут
архів статей

можна подивитися тут



Повна карта розділів:
Арт: 1 2
Книжки: 1 2 3 4 5 6 7
Кіно та театр: 1 2 3 4 5
Музика: 1
Цікаве: 1
Ключа до кохання немає

Олена КИСЛА, Київ.
Лютий 28, 2006 р., вівторок.

І знову п'єса (і вистава) про вічне. (П'єса канадського драматурга Кароль Фрешет "Жан і Беатріса" в постановці Київського театру "Ательє 16" під назвою "Ключа немає"). І знову перед нами анатомія стосунків між чоловіком і жінкою, історія сучасних Адама і Єви, які намагаються віднайти дорогу в загублений рай кохання.

Однак спочатку була Вона — жінка, яка відчайдушно прагнула любові, щоб заповнити в собі пустку величиною в пустелю. Вона вивісила на стовпах оголошення, де обіцяла значну винагороду тому, хто зможе її здивувати, схвилювати і звабити. Така собі примхлива принцеса, донька мільйонера, яка чекає на свого принца, ув'язнена у 33-поверховій вежі з бетону і скла.

І Він, як не дивно, з'являється. Але не для того, щоб завоювати руку й серце своєї Дами, а лише заради щедрої винагороди. Сучасний рицар Жан виконує три забаганки чарівної Беатріси, розказуючи їй цілком правдоподібні і проймаючі історії, нібито взяті з його власного життя. А в нагороду отримує лише гірку правду: Беатріса — ніяка не донька мільйонера і все, що вона може йому дати, — саму себе і палке бажання взаємної любові.

Позбавивши свого обранця можливості відступу (героїня викидає ключ від квартири у вікно), Беатріса шукає в ньому союзника для пізнання істинної суті цього почуття. Тет-а-тет, ізольовані від решти світу, Жан і Беатріса, як перші на цій землі чоловік і жінка, намагаються заново написати історію стосунків між статями. Історію без жодних стереотипів і правил, як слід кохати і що потрібно робити, щоб бути коханим.

Вони чудово грають роль закоханих, які, як і більшість, проходять від захоплення один одним через непорозуміння і сварки до повної байдужості. Виявляється, що це — закономірність, коли сильні почуття перетворюються на звичку і ти перестаєш впізнавати в людині, з якою прожив усе життя, того, кого так безмежно раніше кохав. Псевдоп'єса для двох акторів, на жаль або на щастя, не закінчується банальним happy end-ом: Жан залишає Беатрісу на самоті з її самотністю і нелюбов'ю.

Карнавальна мінливість ролей і масок, балансування на межі між правдою і брехнею, гра в кохання і гра на почуттях — усе це створює феєрично-захоплюючу казку, яка так схожа на життя. І ключа до розкриття таємниці якого немає.

Щиро дякуємо театру "Ательє 16" за можливість подивитися виставу.